Välkommen till jobbigt.nu - Den smarta och roliga sökmotorn för IT-jobb!
Just nu finns 2 001 jobb i vår databas från 499 arbetsgivare! 0 jobb finns i flera nätverk
Vill du vara länken mellan teknik, kund och affär? Vi söker dig som älskar att vara spindeln i nätet – en naturlig kommunikatör som både driver utveckling och får människor med dig. Du har en passion för att skapa riktigt bra kundupplevelser och drivs av att förbättra processer, verktyg och kommunikation. Du är van vid att jobba strukturerat, med stort eget ansvar och att agera på eget initiativ. Dessutom är du trygg i både svenska och danska – språkligt och kulturellt. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Adecco och arbetar på uppdrag hos Øresundsbron. Uppdraget avser ett föräldravikariat med start i september och pågår till mars. Om rollen I rollen som Verksamhetsutvecklare blir du en nyckelperson i Øresundsbrons leveransorganisation, med särskilt fokus på Kundcenter och den digitala kundresan. Du arbetar nära produktägare, utvecklare, verksamhet och externa leverantörer – med kravställning, test, förbättringsarbete och kommunikation. Du ansvarar bland annat för: • Kravinsamling och -specifikation i bl.a. Dynamics 365 CRM, Telavox, chatbotar och webbtjänster • Att systematiskt sprida information, nyheter och uppdateringar internt • Förbättringar av kunddialogen genom t.ex. Quicksearch, Capturi och användarfeedback • Samverkan med leverantörer och projektledning i större utvecklingsinitiativ • Förbättring av arbetsprocesser enligt ISO9001 • Ständiga förbättringar i befintliga system (Azure DevOps, Power BI, Power Automate m.fl.) Vi tror att du är: • En trygg, ansvarstagande och självgående person • Kommunikativ och nyfiken – du gillar att förstå och förklara • Strukturerad och systematisk – du tappar inte bort dig i mängden av detaljer • Driven av förbättringar och van att hantera förändring • Relationsbyggare med hög social kompetens – en "people person" med skinn på näsan • En som håller vad du lovar, och som alltid levererar med kvalitet Viktigt för rollen • Erfarenhet av förändringsledning i en digital miljö – gärna kopplat till kundservice, CRM eller IT-utveckling • Tidigare arbete med kravställning, projekt eller processutveckling • Vana att arbeta i eller nära verksamheter som använder ISO 9001 • Erfarenhet från verktyg som Dynamics 365, Azure DevOps, Power BI, Power Automate eller liknande är meriterande • Mycket god förmåga att förstå och uttrycka dig på både danska och svenska (tal och skrift). Engelska är ett plus. • Van att arbeta i miljöer med blandade kulturer, särskilt svensk-danska samarbeten Varför Øresundsbron? Hos oss får du arbeta i en organisation med både samhällsnytta och stark innovationsanda. Vi erbjuder en modern arbetsplats med stor variation i arbetsuppgifter, högt tempo och stor frihet. Du blir en del av ett team där vi delar kunskap, engagerar oss och utvecklas tillsammans. Är du serviceinriktad och brinner för att skapa den bästa kundupplevelsen? Har du god förståelse för IT-system och hur de kan bidra till bättre kundservice? Då kan du vara rätt person som verksamhetsutvecklare på Øresundsbrons kundcenter och i resten av Leveransenheten. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare: Fatima Bekori via Fatima.Bekori@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se Välkommen med din ansökan!
Talar och skriver du flytande danska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både danska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Talar och skriver du flytande danska och brinner för IT? Tycker du om att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Stort intresse inom IT Meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Flytande i både danska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?