Välkommen till jobbigt.nu - Den smarta och roliga sökmotorn för IT-jobb!
Just nu finns 2 001 jobb i vår databas från 499 arbetsgivare! 0 jobb finns i flera nätverk
Brinner du för IT och gillar att lösa IT-relaterade problem? Har du tidigare erfarenhet av IT support och drivs av att ge förstklassig service? Då vill vi gärna höra från dig! Nu söker vår kund i Malmö en driven IT Supporttekniker till sitt team där du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete. I rollen som IT Supporttekniker får du arbeta med flera tjänster och jobba tätt tillsammans med ditt team. Vi söker dig med ett genuint IT-intresse – kanske har du byggt din egen dator eller älskar att felsöka teknik. För denna roll ser vi att du har erfarenhet inom: Minst ett års arbetslivserfarenhet inom servicedesk Felsökning inom Windows miljö Active Directory/Entra ID (Azure AD) Microsoft 365 Ärendehanteringssystem, t.ex. ServiceNow Intune Vi ser också att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Vi tror att du är en lagspelare som gärna stöttar dina kollegor och alltid strävar efter att leverera utmärkt service. Du är självgående, lyhörd och delar gärna med dig av din kunskap för att stärka teamet. Att vara punktlig, föregå med gott exempel och ha en lösningsorienterad inställning är några av dina främsta egenskaper. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Malmö Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Övergripande uppdragsbeskrivning: Du kommer att ha till uppgift att stödja användare som arbetar i revisionsstoppet med IT relaterade frågor. Arbetsuppgifterna där du behöver kunskap handlar om Windows10/11, Microsoft 365, PC-installationer samt PC-, skrivar-, telefoni-support. Även en del andra arbetsuppgifter som inte kräver förkunskaper ingår, t ex ta emot leverantörer, förflytta IT-utrustning inom området mm. Supportområdet är koncentrerat till raffinaderiområdet i Göteborg Du blir en del av ett team på totalt 3 personer som har till uppgift att IT fungerar smidigt under revisionsstoppet. Rollens syfte är att: På Stoppchefens och samordningsledarens uppdrag, enligt angivna riktlinjer och mål, delta samt leda aktiviteter inom ett samordningsområde (IT). Generella huvuduppgifter är att: tillse att beslutade aktiviteter för ansvarsområdet utförs enligt fastställda rutiner samordna aktiviteterna inom samordningsområdet med andra aktiviteter samordna resurser inom samordningsområdet vara sammankallande och leda avstämningsmöten och andra möten relaterade till samordningsområdet utveckla rutiner relaterade till samordningsområdet vid behov delta vid utredning av avvikelser relaterade till samordningsområdet delta i uppföljning av stoppet, sammanställa egna samordningsområdets utvärdering och identifiera förbättringsområden Skallkrav: Erfarenhet av att ha arbetat som IT tekniker gentemot användare i Windows/AD-miljö Kunna hjälpa till att lösa IT-ärenden för alla användare som arbetar med revisionsstoppet God vana vid användarstöd inom Windows 10/11 och Microsoft 365 Goda kunskaper i Engelska Grundläggande nätverkskunskaper/TCP/IP B-körkort Personliga egenskaper: Serviceminded, noggrann och inte rädd för att ta i där det behövs. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper